No Air

Julia
Hejsan Alla där ute .

Okey , Jag vet att de har varit lite upp och ner på sista tiden. Förlåt för de men det är så mycket som händer just nu. Jag menar allt med alla prov och när Jimmy flyttar och allt. Allt är bara lite upp och ner i mitt liv just nu..

Idag
Ja , idag var de iallfall underbart väder så jag och Mly gick hem idag. Lirade lite basket med senare på kvällen AE , vissa vann ju. Annars idag iskolan gjorde jag bort mitt tyska prov.

Gossip Girl var skit bra idag älskar den serien allt het skvaller och alla rika heta snyggingar och alla märkeskläder. Och dramat och kärleken.  Ja , tänk hade man ett sånt liv .
De vet ni att jag skulle älska. Att bara kunna köpa va man än vill och bara kuna peka på allt och ta. Vilket underbart liv!

Har inte så mycket mer att tilllägga än att ni är vackra 
/J*

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör du ju redan... ;-)

2008-05-28 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0