Misery Business

Hejsan Alla Där Ute.

Idag
Är de söndag och ja va ska jag säga de blev en skum kväll igår . Skulle till Mly* men jag tog mig inte från datan för jag skrev me V* . Sedan gick jag och såg på Melodifestivalen om man får kalla de så. Och jag somnade när dom gav ut rösterna men jag hade enligt mamma sett när ryssland vann. och sagt va bra och sen lagt mig me kläderna på. Sen hade J* ringt kl 2.10 och jag hade typ pratat me han ett tag och på morgonen när jag vackande var jag så sur på J* för han hade ju lovat att ringa men jag trodde att han inte hade gjort de . Så jag ringde och fråga varför han inte ringde mig . så hade han tydligen gjort de .

Annars idag har jag varit på djupstjärnskolan och lirat lite basket .Så jävla skönt att dom har fått upp korgarna nu .
Gick skit bra .

Ett hett bikini tips

Ni som är ute efter en ny bikini kan lyssna noga nu .
På HM har dom jätte vackra bikinidelar . Jag har köpt min ena där i från den är röd trekants bikini överdelen har pläror i möster på och underdelen kan man knyta . sen har dom en riktigt fin överdel som Mly* köpte den var brun me rosa prickar. Sen var jag nydligen in på GinaTricot där hade dom massor med vackra och heta bikinidelar. Och jag fastnade för en. Den var som rynkad och tubbikini så snygg !

Veckans bästa band
För mig är Paramore.
Dom är väligt bra och sköna att lyssna på. speciellt Misery Business ! och så snygg sminkning säger jag bara .

Ha de bra och glöm inte att ni är vackra !
/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0