Dance , Dance

Tja alla Glada

Idag var de bara att stiga upp tidigt . konffa läsningen så klart!
Tror jag börjar bli kristen ; D Haha , Nja som sagt på konffa läsningen rittar vi och gör får och spelar volly boll och var och igår var vi in i bårhuset.
Det bästa idag var ändå då vi beställde våran lunch familje pizza och cola ;) I know , vi är flottiga ;D

Joo , jag fick tillbx min efterlängtade börs.
Sen blev de stutsmatta för min del .


Efter konffan så blir de GBG me malin ! så kul . 

Annars finns de inte så mycket mer att skriva om ..
På midsommar så kommer jag att jobba och sen på söndag åker jag på läger igen .

Älskar er ! / J*

Kommentarer
Postat av: sofi

Vilken härlig bild:)

2008-10-20 @ 20:31:39
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0