Untitled

 

Hejsan alla där ute

Igår

Elle & Malin kom till mig någon gång innan jag hade ätit

och sen efter jag hade ätit grillat så for vi träffa Madde och Linnea.

Sen sov Malin hos mig blev en sen kväll.

Tack för kvällen i alla fall.


Idag

Så vaknade vi åt frukost och  sen så gick vi ut och sola.

Helt underbart när de var så varmt och mysigt.

Åt glass och sen hämta Pb Malin.

Blir nog en lung  kväll ikväll ska äta sallad och så.

Kanske vara me Annie sen.


 Untitled

Den låten med simpel plan är så bra.

Kan knappt sluta lyssna på den.

Den är som fin på något sätt. Min kompis Viktor har gjort en cover på den.

Och han spelar och sjunger själv kolla in det.




Ha de bäst, Så hörs vi !
/J*

Kommentarer
Postat av: Robert

svar: Tunisien var på både gott och ont, hotellområdet och hotellpersonalen var jättetrevlig och jättebra men utanför hotellet så var allting så smutsigt och alla människor så på - jag är inte van vid det!

men Tunisien är i övrigt ett fint land, och jag skulle gärna åka dit igen om jag får tillfälle - fast då vill jag gärna se en annan del av Tunisien. Tunis, Djerba eller Sousse kanske. vart var du någonstans och när?

2008-07-21 @ 14:31:30
URL: http://cafe.blogg.se/
Postat av: Katja

Vi syns på torsdag :P

Ska bli så kul att träffa er allihop igen! Hoppas det är mindre mygg denna sommaren ^^ Vad ska vi hitta på när ni kommer till Kalmar då? Nått särskilt du vill göra? kram

2008-07-21 @ 18:40:08
Postat av: Robert

svar: jo, precis. en man ville köpa min mamma för 1000 kameler. "no no, she's coming with me home!"

och det värsta var nog att araberna verkade tro att vi Scandinaver är dumma i huvudet. Speciellt när man skulle köpa någonting och de satte de mest orimliga och höga priset man hört talas om.

Vi bodde i Hammamet, en och en halt timme från flygplatsen Monastir!

2008-07-22 @ 12:14:10
URL: http://cafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0