Stupid Shit

Hejsan alla där ute!


Söndag


Så badade jag och Malin i hons pool och hade de mys.

Senare så for vi in och såg film och sen kom Annie och

vi for hem till mig och så sov hon hos mig.


Igår

Så regnade  det och då fick jag och Malin lust att hyra film.

Men de var nog inte bara jag och Malin som hade lust me de för

Alla filmer var nästan uthyrda. Så de blev några kärleksfilmer och

Så klart så var dom bra.


Idag

Har de inte hänt så mycket. Har varit på stan och

 Madde har rekommenderat Ldb peeling silk så jag köpte den.

Och den luktar underbart gott, Ni måste bara lukta på den!
jo idag kom konfa bilderna. jippi ser ut att vara tre år.


Åhh , Jag längtar till på torsdag då kommer

min älskade bror och hans flickvän Katja.

Och om jag inte tror fel så kommer hela släkten då också

antingen på torsdag eller på fredag så de kommer bli kul.


 Imorgon

Så ska jag och klippa mig imorgon på klippservice.

Så de kommer bli kul sen efter de så får jag fin besök.

Längtar!


Hoppas ni har de bra alla där ute och låt ingen trycka ner er !

/J*


Kommentarer
Postat av: David

Ja vafan de e rätt man klipper sig på klippservicE:p

2008-07-22 @ 20:35:55
URL: http://davidmedmera.blogg.se/
Postat av: elle

fin du var på konfa kortet, du sku se mej ;ss <3

2008-07-22 @ 21:26:35
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: David

jaah :D thx:p

2008-07-23 @ 00:45:40
URL: http://davidmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0