Its gonna get you far

Hejsan alla där ute :)

Måndagen
Så for jag och Malin på stan träffa Sara, Sara och Tesso gick runt lite. 
köpte dipp för kvällen.Kvällen blev en film kväll med Tesso , Malin ,Annie , Hanna , Sanne och Madde
 tack för en kul kväll :)
Filmerna vi såg var en såå sorglig film så jag rent sagt grät ihjäl mig.
Den andra var faktiskt inte så bra fatta typ inget av den ;)

igår 
Så Skulle Jag, Malin, Hanna och Madde till Karlsborgs badet.
 Men några idioter hade förstört stället, så vi for till "Kalix havsbad"
och hade det trevligt där..
Sen så ville pappa att jag skulle följa med på bilbingo och hade inget annat för mig så följde med. 
Men inte vann jag något.
 Efter de så for jag till manin och sen fick vi någon knäpp idé att cykla till stan, 
för att köpa chips till kvällen och sen sova hos Madde.  
så de gjorde vi Underbart rolig kväll.
 
Igår fick jag även veta att min älskade bror och hans flickvän kommer upp till Kalix snart.
Och när dom har varit här en vecka ska vi bila ner till Kalmar.
Hur kul blir inte det? Så istället för Göteborg blir de Kalmar.

Idag
Så ska jag faktiskt försöka att städa mitt rum.
Det är ganska stökigt när jag tänker efter och imorgon får man ju fin besök.
Då vill jag ha fint i mitt rum:)


har ni testat hth på burk? Pappa köpte de åt mig det är skit bra.
Inte alls som vanlig hth på flaska, så hth på burk ett måste att köpa. 

Hoppas ni får en bra dag :)
/J* 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-16 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0