Never Be Afraid Again

Hejsan alla där ute

Inatt
 
kom malin och knacka backom fönstret och ville komma in och sova.
Så klart ställer man alltid upp för sina vänner :)

Idag
Så vacknade jag och malin sent så kom syrran och hons familj .
 Hon hade köpt en jätte stuttsmatta till mig *förvånad* Men glad...
Sen fiick jag höra en del saker som gjorde mig ledsen, 
 men den presonen är inte ens värd att bli skriven om här.
Sen for Jag, Malin och Sara och fika. Gotti gott gott !
Sen kom jag hem läste tidningen . Så hemskt de som hade hänt i  överkalix!
Sen umgicks jag med min familj ett tag och så :)

Imorgon
Ska jag och syrran och hons familj fara till Haparanda.
Längtar redan att fara till Ikea och kolla efter saker till mitt rum :)

Övrigt
Dagarna i piteå gick så fort. och på hem vägen stannade vi i luleå
och då passa jag på att köpa lite kläder och sånt.

Jag köpte

  • Ett par volan trosor som var lila och hade små äpplen på sig.
  • en tunica med som var rosa en bit och hade stora blommor på andra biten .
  • Sen en vit sjal .
  • ansikskräm och ansiksmjölk.
  • Ett par örhängen
  • En Grå t-shirt med färglada läppstift på.

Hade bra alla hoppas de inte öser ner hos er
/J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0