Det är hon

Hejsan alla där ute

Igår

Så klippte jag ju mig så här är förändringarna.



 
Före                                             Efter

Igår, så kom syrran till oss och

 sen for jag ut me Malin, Elle , och Madde.

Och när vi satt där på stan och snacka så Kom Jenny

Med bilen och sa att jag skulle komma med

Och kolla på några renar. Sen så for jag tillbacka till

Malin, Elle och Madde. Sen kom Jenny och hämta mig

Så for vi en sväng. Sen så kom jag hem och sov.


Idag

Har jag inte gjort så mycket umgåtts med min syrra och hons familj.

Och Min bror kommer idag också så de blir kul att träffa han och Katja.

Idag skulle jag egentligen till Bodeborg eller något. 

För att träffa Gabriella och Hampus.

Men de blev inte av för jag tog mig inte dit bort.


Bara för att nämn i förra inlägget. Så hette den stupid shit och

För alla som inte vet är det Girlicious låt.

Alla som vann Pussycatdolls 2. Skit bra låt, dom har en till låt

Och den heter Like Me. Kolla in den me vet  jag.


Dagens låt är det är hon med brolle.

Den betyder oerhört mycket för mig

för jag fick den av en speciell Person.   


Ha en underbar dag

/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0