Lördagen - Lekutbildning i råne!

Hejhej.. hade fullt upp igår så jag hann inte lägga up.Min dag igår såg ut så hära.

- Vakna kl halv 07.30
- fara till församlings gården.
- Äta macka och gricka saft
- lyssna på en gammal kvinna om en massa.
- Äta rostbiff och potatisallad till lunch.
- Sätta sig i mini bussen och dampa med Annie på väg till Råne
.

Sen berättar jag lite mer med bor idtället med meningar. När vi kom fram till råna så var det en man som hälsade oss välkomna. Alla ledarskolar från Råne, Luleå och Kalix Var dära. Vi satt oss i en stor ring och fick vara med på lite trolleri trix. Vilket jag fattade ena men inte andra. Sen över till "Tåget" Im a train, Whats you name ? " Och vi fick skatta så mycket! fick knapt luft! Sen så frunkt sallad och en massa roliga lekar.

- Sen fick vi makor och fika!

- satt vi oss i ringen och fick leka igen. Och sen fick vi äta middag Pizza. 

Sen blev så satt vi oss i ringen igen. vi skulle få gå ihop 4 och 4 och testa på att vara ledare för första gången. Vi skulle nämligen ha konfimander från 4 olika skolor så dom, har bara settvarandra så och dom har inte riktigt pratat med alla.
Så då skulle vi lägga upp ett lek schema. 
Namnlek : duellen
Lärakänna lek: Rep igenom kläder.
lära klämma lek: hela havet stormar men bakåt vänd.
och övriga hade vi: Zip zap!
Sen skulle vi redovisa och efter det skulle dom säga va som var bra och dåligt. sen var kl 19.07 så då började vi fara hem.

kom hem och såg tv och sen la jag mig i sängen och somnade ;) haha! Så dewt där var min lördag ;)
xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0