Jultomten kom med julklappar!

Hejhej. IGår blev det inge bloggande för igår var jag med min älskling  men innan de så umgicks jag med nova och wilma och busade runt. Var jätte trött och vlle bara sova mer så syrran hoppa på mig när jag låg och sov ;)
sen kom älsklingen hämta mig så svamla vi med tven och sen så såg vi dödmans kista sen blev det att sova;) alltså tidig kväll för oss:)  Tänkte lägga upp vad jag fick i julkalpp

Christina Aguilera Inspire

Silver örhängen

Silver halsband

Make up stores Tidning med massa modellbilder och en massa tips om hur man ska sminka sig,

ett kuvär fullt med pengar i


Två st presentkort på Make up store

 vit tröja

En svart tröja och en rosa koffta:)

Mysiga strumpor från HM

mysiga sockor från Hm.


Färgglada vantar!
xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0