Jag vet vem lucia är!

Åh jag har varit så trött idag! först elverådsmöte om julavslutningen. och sen krippan och sen prov och sen lucia träning i TVÅ TIMMAR! och sen Engelska.

Jag vet vem det blev, fast det gör ganska många. tror alla vet det redan men för er som inte vet så är det kul att skytta om att jag vet! Hahah!;)

Jo som sagt biologi prov iadg och det gick jätte bra fick nämligen MVG så då har jag alltså
Kemi MVG
Fysik MVG
Biologi MVG
Teknik ?

Tekninken står blankt för jag lämnade in den idag och imorgon ska han prata med mig om den. Hoppas hoppas på ett sista MVG i alla NO ämnen! för då har jag faktist samlat ihop 80 p bara på NO som jag älskar :)

xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0