Idag då vollyboll tunreringen ;)

Jaaa, idag spelade vi nior en tunering och jag spelade för klass K :) Med Bea, Jenny, jacob, maria, carro, och robert.
Alltså innanbäckare men vi gjorde ett bra team! Vi vann en och förlorade två men gick till semi final och där möte vi 9 c och förlorde med två p och sen Var det c och h i final och C vann :) Roligt roligt!

Imorgon är det den sista dagen på Skolan:) Och då blir det avslutinig kl halv 6 och jag har en lektion i morgon plus sovmorgon CHILLL! Sen ska robin till mig tror jag och så blir det film och så blir det att göra sig klar se när en massa uppträder och sen betygg :) och raketer sen blir det att se film med Malin och sara och kanske robin! :) Myspys kanske sova hos mig också :) Vi får juh se :)

Imorgon får ni se min tunica den är hemlig just nu :)
men den e från gina så den är snygg!;)

xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0