Hmm?

Blonda blir bruna och bruna blir blonda!
JAG VILL BLI BLOND IGEN! Men vill inte ha orange hår heller.
Alla säger åt mig att jag passar bättre i blond. och jag tror jag trivs mer i blon har inte riktigt vant mig än med min bruna och hallå det har typ gått 4 månader ;) Haha! Men jo visst jag har jävligt snygg färg nu. Men frågan är om jag ska göra slingor jätte mycket slinorg och sen efter ett tag slingor igen :) Eller håller mig till brunt tills sommarn ;) HaHHA;)

SKA JAG VARA BRUN ELLER BLOND?

XOXO/JULIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brun är du jätte fin i

2008-12-20 @ 14:25:25
Postat av: Elin

Brun

2008-12-20 @ 14:39:04
Postat av: eleanor

haha alla blir blonda :) jag är fan såå jävla göad att jag är blond igen, fast dock är mitt hår sååå jävla slitet och äckligt, efter jul blire en sväng förbi frisören som får klippa bort mitt hår ^^ :P

2008-12-20 @ 18:54:05
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Robin...

Det spelar ingen roll vad du har för färg du är lika vacker endå! Puzz! <3<3<3

2008-12-20 @ 19:32:46
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0