Hej hej det är LOV!

Hejsan alla snygga!
Det var som ett tag sedan :)

Det känns som om jag inte har skrivit på skit länge FÖRLÅT för det! Men i alla fall igår hade jag en lektion och sen åt man och sen blev det att fara hem.Med robin och se P.s I love you.Skit bra sen svamla vi bara på och åt flingpor till middag sen gjorde vi oss klar för avslutning. Som gick fort sen fick vi våra betyg :) Ganska stolt ändå:) Hade kunnat få bättre i bild dock men men.

Svenska:VG
Engelska:G
Matte:VG
Tyska : VG
Slöjd:VG
Bild: VG
Musik: VG
Idrott :VG
Kemi: MVG
Fysik:MVG
Biologi:MVG
Teknik: MVG
Historia:VG
Geografi:VG
Samhällskunskap:VG
Religon:VG
Sammanlagt! 260 p :)

Efter skol avslutningen for Jag malin och sara och hyrde film och åt godis och sen sov vi hemma hos mig :)


Xoxo/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0