God morgon alla där ute


Det blev att sova länge för mig idag och jag gnäller inte skit skönt! Ska snart dra mig ner till stan med elle och malin:) Sen ska vi färga min ögonbryn :) lägger upp bild sen ;) och bara ta de lungt har träning kl 5 tror jg ska på den kusin kommer 20.00 så ja fullbokad dag men ska blogga mellan sakerna tror jag:) Hihi:):) NYÅR snart alltså! Roligt roligt nyårs middag hemma hos mig först med hampus, robin och sanne :) sen så ska vi se en film eller nå. Och sen ut. KUL!!

snart ska jag dricka te (ag älskar te) hallon och grädd te MUMS
hur gott är inte de?:)

Här är en bra låt som man kan lyssna på så här dags på dyngnet!
det är en jätte vacker låt, och jag älskar den men som sagt LOVE IT or not
James Blunt - I really want you


xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

hehe vad bra.

Kanske är du en prinsessa:-O

2008-12-29 @ 12:35:39
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

:) Hehe



Ja, testa det i natt:D

2008-12-29 @ 12:54:05
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0