Dagens HUNK och DAGENS BABE!

Hejheej ;) Dagens babe har jag inte skrivit på länge men men de blir väl idag då ;)

DAGENS BABE beskrining
Hon är en jätte söt tjej som har sitt ursprung från stockholm men bor här i kalix. Jag har kännt henne sen hon flyttade hit i tvåan :) Hon är blon och tror att hon är smart. Alla som känner henne väl vet att i vissa lägen är hon inte den smartaste. Hon spelar basket i mitt lag och hennes namn är Hanna Witte  Så grattis hanna!


Dagens HUNK beskrivning
Han är en sångare. Han har en speciell röst som bara han har. Jag älskar låten THE KILL i både "emo" verson och i gitarr verson. Han har ett underbart utsende och fin kropp! Och ja de sägs att han har underbara läppar enligt några ;) 
Så här är han! Jared Leto grattis till honom ;)
 

xoxo/Julia*

Kommentarer
Postat av: annie

han e fan snygg ;D

2008-12-13 @ 12:21:18
URL: http://anniesavinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0