What's Love

Hejsan alla där ute

Igår
Var jag med Annie och Alex vi svamla på som vanligt
och alex blev sugen på godis. men jag tror jag och
annie åt mer än han. sen så stack vi en sväng till
grodparken. var riktigt kul älsklingen ringde mig
och jag hämna i buskarna. Så mina vita skor var inte
så vita efter det. Efter de så for jag till Annie svamla där
och sen var väll kl halv 1 när jag kom hem. Riktigt kul.

Idag
Blev inte luleå idag men imorgon så.
jag vakna av att min sötnos skicka sms , och
sen kom han och hämta mig så for vi till annie.
umgicks ett tag och så. rickligt kul att vara med
robin<3 sen träffa ja danne och linus och prata
me alex och johannes om en sak. Sen kom malin
till mig och sen har jag en sak att berätta jag har så ont
jag sträckte mig och de gör så ont så man vill gråta.
smärta hela tiden.
 
Imorgon
yes fredag ! helg igen ! Ska till luelå men malin och shoppa !<3

hoppas ni har de bra där ute
för de har jag
Puss puss /J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0