Sunday Morning

hejsan alla där ute

nu var de klart med hår inpackningaren
och ansiksmasken det var riktigt mysigt.
använde min pilling med så nu
luktar man gott.

När vet man att man kan lita på folk?
Är de när man har kännt dom jätte länge
eller är de när man kan säga allt till den.
Jag vet inte rikitgt men man får nog komma
på de efter tiden. Jag vet några jag kan starkt
lita på. men vissa är jag tveksamm på.
Men men, Man lär sig efter åren.

Det blev mycket maroon 5 idag:)
Men dom är verkligen bra, kan inte sluta lyssna!
Ajja nu ska jag lägga mig! Vi hörs imorgon.
Pusspuss/J*


Kommentarer
Postat av: Puss...

Mig kan du lita på älskling!!! Kyssar från miiig!

2008-08-26 @ 19:18:40
Postat av: Y a m i n a

Älskar deras musik!

2008-08-27 @ 13:58:42
URL: http://masqara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0