My Prerogative

Hejsan alla där ute
Hoppas ni har de bra för de kan jag lova att jag har;)

Är jag ensam om att tycka att Elin Lanto och Brolle är skit söta tsm?!
Brolle me sin elvis still och Elins underbar nya still , som jag älskar!
Hon har väldigt snyggt hår! Ojoj säger jag bara. 
 
Testade en ny sak här om dagen.
 Läste i Frida sommarspecialen om drinkar i sommar.
Så jag testade en som hete Sweet sommer! och jag tyckte så mycket om den
så tänkte ge receptet för som inte har läst eller har råkas tappa bort tidningen,

1st

Ingredienser

1 msk Culinary syrup karamell
4 msk Koncentrerad blandsaft
1 dl Äppelcider
3/4 dl Vatten
Citrondkivor

Gör så här:
1. Blanda samman samtliga ingredienser
2.Lägg i isbitar, häll på drycken och servera med halc citronskiva i klaset.
Lovely!

Och om man inte har tid me de så kan man bara njuta av
 kvällen med ett glas cola med hjärte isbittar. MUms !

Den har dagen blev ju rikitgt bra umgicks me älsklingen hela kvällen .
Vi såg what happens in vegas och den var bra sen åt vi middag och
 så glass me jordgubbar så klart. sen låg vi mest och lyssna på musik. 
Älskar dig robin!

Ska på nolia på söndag så de här blir en bra helg tror jag den börja då kanon! 
Puss puss /J*  


Kommentarer
Postat av: elle

med vem ska du på nolia ? <3

umgås ngt ?<3

2008-08-09 @ 15:18:31
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0