She Will Be Loved

hejsan alla där ute

Idag var det skolstart.
ganska skönt att stiga upp tidigt min outfit
var mitt prickiga linne från chili och min höga kjol
från Gina tricot och strumpbyxor från gina tricot.
skönt att träffa alla igen på en och samma plats.
Jätte kul att se Robin igen också.

Nu är de alvaret som har börjat.
 man måste lägga ner tid på skolan gå 
och lägga sig tidigt och se till att äta frukost
så man inte svimmar.  

Mini Twizter!
Har ni sett dom?
pappa hade köpt dom och jag smakade en
de var inte så att de var grönt och rött runt och
 ananas runt om. Men de var grönt och annans
runt om och rött i mitten eller tvärt om så grön
var i mitten! Super gott! Dom finns och köpa
 nästan vars som helst, så prova dom !

Jag är helt slut efter
en lång första dag blir man helt slut.
menar att gå första dagen till 15.40 de är en plåga.
men en sak som är bra är att fredagarna är korta.

Jätte skön låt att lyssna på efter skolan är
she will be loved - maroon 5
Jag älskar hans röst!

Imorgon blir de klassfotot dags att

göra ansiktsmask och bada bastu och hår inpackning.
Hör av mig efter det !
Puss puss /J*

Kommentarer
Postat av: I love you!!!

Du är finast!!! Älskar diiig!

2008-08-25 @ 21:50:40
Postat av: Viktoria

Nej inte mycket vart hos tandläkaren, doktorn & fikat med en kompis om de va idag vi snackade om? eller va de helgen? isf har jag vart på bio, vart ute och ätit med en kompis & Festat ;D

2008-08-25 @ 22:04:22
URL: http://viickii.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack så jättemycket för kommentaren, kul du gillade kläderna : )

Lycka till med klassfotot!=)

2008-08-25 @ 22:10:27
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: syrran

love ya

2008-08-26 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0