Because Of You

Go Kväll alla där ute ..

Ja den här dagen var ju ganska bra , Var med Elle ett tag.
Vi låg i hennes säng och svammlade som vanligt och sen
for jag hem åt och sen så for jag och sköt några bollar me Alex.
Roligt värre..

Grattis
Johannes som fyller 15 år idag !
Och neej jag glömde inte bort dig ;)


Simon Jansson hälsar:  kaffe?
Joel Andersson hälsar:
  Munspel?
Johannes jakobsson hälsar : Tack julia !
Alexander englund hälsar : rengn är skönt !
Robin Larsson hälsar : Älskar dig Julia <3
Pontus Bergström hälsar : Ha.
Eleanor Wärskog hälsar : W är de som ger!
Malin Henriksson hälsar : Vart tog solen vägen?

Och sist men inte minst Så hälsar jag : Snart är skolan här , så lev !

Puss puss / J*


Kommentarer
Postat av: elle

jag äslakr dej hun <3

du betyder oerhört :*

2008-08-13 @ 14:10:13
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Julia

Älskar dig gumman oxå!<3

2008-08-13 @ 23:23:39
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0